top of page

מצעים איכותיים כאלו עוד לא היו לך..

עודכן: 20 באפר׳ 2022

אלו מכן שמכירות את המותג במבו קו, יודעות שתפיסת העולם שלנו היא ייצור של מוצרי טקסטיל טבעיים, איכותיים ומפנקים תוך כדי שמירה על איכות הסביבה. אפשר לומר שאנחנו רואות במצעי במבוק ובשאר מוצרי הבמבוק שלנו שליחות – לייצר את המוצר האיכותי ביותר שגם יחזיק מעמד לאורך שנים, יהיה נעים ומפנק תוך שמירה על הסביבה ותנאי עבודה הוגנים.





מצעי במבוק – מצעים איכותיים שעושים נעים

שיגעון הבמבוק מתחיל במזרח הרחוק, שם משתמשים בבדי במבוק כבר המון שנים ומצעים מבמבוק נחשבים (ובצדק) למצעים מפנקים ואיכותיים ביותר. למערב, כמו בהרבה מקרים, לקח זמן לגלות את החומר הנפלא הזה. לשמחתנו בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מגלים את התכונות המדהימות של הבמבוק.

כדי להגדיר מצעים כמצעים איכותיים הם צריכים לענות על כמה קריטריונים. לאחר שנים של מחקר, אנחנו יכולות להגיד בבטחה שמצעים מבמבוק עונים על כל הקריטריונים:

  • נעימות לפני שנדבר על תכונות שאתן לא יכולות לראות ולהרגיש, בואו דווקא נדבר על הדבר הבסיסי ביותר – המגע של המצעים. מצעים מפנקים צריכים להיות אווריריים ונעימים למגע כדי שנוכל להתכרבל בהם וליהנות משינה ארוכה, איכותית וכייפית. מצעי במבוק מגיעים אלייך כמוצר נעים מלכתחילה, והם יעשו נעימים ורכים יותר ככל שתכבסי ותשתמשי בהם.

  • שמירה על טמפרטורה בכל מזג אוויר

 בזכות מבנה הסיב הייחודי של בד הבמבוק, המצעים מצליחים לאזן את חום גופך ולשמור על טמפרטורה בכל מזג אוויר וכך הם מאפשרים שנת לילה מושלמת.

  • שמירה על העור החלק החשוב ביותר בבחירה של מצעים מפנקים הוא איך העור שלך מגיב למגע הבד. למצעי במבוק יש תכונות טבעיות מדהימות אשר למעשה דוחות חיידקים ובקטריות ובכך גם מונעות ריחות לא נעימים ומאפשרים לך שינת לילה מושלמת עם עור שלא יפתח אדמומיות או גירויים בעקבות המצעים האיכותיים העשויים מבדי במבוק.

מצעים איכותיים ומפנקים ששומרים גם על הסביבה

מצעים מבמבוק הם הבחירה האקולוגית והירוקה ביותר שאת יכולה לבחור. זו בחירה שתבטיח עתיד ירוק למען ילדייך ולמען הדורות הבאים בזכות העובדה שגידולי הבמבוק מחזקים את הקרקע ומאפשרים ליערות שסביבם לשגשג אך מעל לכך, בזכות העובדה שכל התהליך שומר על סטנדרטים מחמירים של שמירה על איכות הסביבה

את מוזמנת להיכנס לקולקציית מצעי הבמבוק שלנו או להגיע ולבקר אותנו בסטודיו שלנו. לכל שאלה את מוזמנת ליצור עמנו קשר ונשמח לעמוד לשרותך.


0 תגובות
bottom of page