top of page

מוצרי טקסטיל מבמבוק שכדאי להחזיק בכל בית

עודכן: 20 באפר׳ 2022

צמח הבמבוק המוכר לכולנו כחומר גלם לחיפוי גדרות וכדומה, הפך בשנים האחרונות לאחד מחומרי הגלם המבוקשים ביותר בענף הטקסטיל, וזאת לנוכח העובדה שיותר ויותר מוצרי טקסטיל מיוצרים מבד במבוק העשוי מסיבים בעלי תכונות ייחודיות.

מספר מילים על צמח הבמבוק

צמח הבמבוק הגדל באזורים שונים מסביב לעולם, שייך אומנם למשפחת הדגניים (חיטה, שעורה, קנה סוכר ודשא) אך הוא נראה כמו עץ לכל דבר ועניין. צמח זה צומח במהירות רבה ובבגרותו הוא מתנשא לגובה של 15 עד 20 מטרים. צמח זה נחשב לצמח עמיד וחשיבותו לאקולוגיה הינה רבה. מצמח הבמבוק ניתן להפיק בין יתר: מוצרי נייר, בנזין, תרופות, מזון, כלי נגינה ובשנים האחרונות גם מוצרי טקסטיל. מבחינה אקולוגית, צמח הבמבוק משמש כצמח משקם ביערות גשם.

מוצרי טקסטיל המיוצרים מבד במבוק

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של מוצרי טקסטיל המיוצרים מבד במבוק המופק על טהרת צמח הבמבוק, כאשר בין יתר מוצרי הטקסטיל מבמבוק תוכלו למצוא: וילונות בד דקורטיביים, מצעים למיטה, כריות נוי, בדי ריפוד לכל מטרה ועוד מגוון רחב של מוצרי טקסטיל מבמבוק שכל אחד מהם מאפשר לכם ליהנות ממספר יתרונות מובהקים וביניהם:

  • בדי במבוק מתאפיינים ביכולות ספיגה גבוהות יותר בהשוואה למוצרי טקסטיל המיוצרים מבדים אחרים

  • בדי במבוק מיוצרים מסיבים ייחודים השומרים על טמפרטורת הגוף ובכך מבטיחים לכם מגע רך ונעים של הגוף עם הבד לאורך כל ימות השנה

  • בדי במבוק הינם מוצר המשלב בתוכו תכונות היפו- אלרגניות

  • בדי במבוק משלבים בתוכם חומר אנטי בקטריאלי טבעי המונע התפתחות חיידקים בין סיבי הבד

ויתרונות נוספים ההופכים את מוצרי הטקסטיל המיוצרים מבדי במבוק למוצרי הטקסטיל המבוקשים ביותר כיום.



מוצרי טקסטיל המיוצרים מבד במבוק


הום סטיילינג מתחיל עם מוצרי טקסטיל

הום סטיילינג הפך בשנים האחרונות לאחת מהפעולות הנפוצות ביותר לעיצוב סביבת המגורים, כאשר מושג זה מתייחס לאופן בו אתם "מלבישים" את סביבת מגוריכם באמצעות מוצרי טקסטיל כאלו ואחרים. מוצרי טקסטיל המיוצרים מבדי במבוק מאפשרים לכם ליהנות מהיצע הולך וגדל של פריטי טקסטיל המגיעים בטקסטורות וגוונים שונים וכל זאת בהתאמה מלאה לצרכי הריפוד ו/או הטקסטיל הנחוצים לכם בסביבת המגורים. כריות נוי העטופות בבד במבוק ססגוני יאפשרו לכם לצורך העניין ליהנות מכל היתרונות הנלווים לבד הבמבוק וזאת לצד יתרונות עיצוביים בכל הנוגע לבחירה שלכם במוצרי הבד הנכונים לסביבת המגורים המודרנית.

לצפייה בקטלוג מוצרי טקסטיל מבמבוק לחצו כאן

0 תגובות
bottom of page