top of page

בחירת בגדי נשים ומתנות לנשים בהיריון – כך תוכלו לפנק אותן

הריון הוא פרק זמן מיוחד מאוד. החיים שמתפתחים בהדרגה בבטן והציפייה לקראת הצטרפות תינוק או תינוקת לתא המשפחתי - כל תא משפחתי, גם כשכבר יש 3-4 ילדים, גם כשמדובר על זוג שמצפה לילד הראשון, גם במקרה של הורה יחידני וכו' - מציפים מגוון רגשות. במקביל, מתרחשים גם שינויים פיזיים שהופכים למשמעותיים יותר ויותר ככל שההיריון מתקדם, ואיתם מגיעים גם קשיים, למשל ביציבה. בסך הכל, מדובר בתקופה שהיא גם מאתגרת, ולכן כדאי תמיד לפנק נשים בהריון. איך? בעמוד זה תמצאו כמה וכמה אופציות שישמחו כל אישה הרה.


בגדים שמתאימים להיריון

בגדים הם תמיד מתנה מוצלחת, גם לנשים וגם לגברים ובכל גיל. כשמקבלת המתנה היא אישה הרה, כדאי כמובן למצוא פריט לבוש שמתאים לסיטואציה הייחודית ובפרט למידות הגוף העדכניות. דגש נוסף הוא נוחות מרבית, משום שככל שההיריון מתקדם, כך גדלה החשיבות של איכות זו וההעדפה היא לבגדים שיהיו קודם כל נוחים.


אופציה אחת שכדאי מאוד לשקול היא גלביה - פריט נוח מאוד וגם אופנתי במיוחד, ובנוסף כזה שמתאפיין בייחודיות ותמיד מחמיא לנשים בהריון (ולא רק להן כמובן). בפרט מומלצות גלביות מטטרה או במבוק, חומרים ידידותיים לסביבה ולאישה.


עוד אפשרות היא חולצת פיג'מה מפנקת, וגם מכנסיים מבמבוק עם גומי במותניים משלבים נוחות ואסתטיות כך שנעים מאוד ללבוש אותן במהלך ההריון.


נרות ריחניים

עוד קטגוריה של מתנות מוצלחות לנשים בהריון - בין אם מדובר על אישה שנושאת ברחם את התינוק שלה ובין אם על אם פונדקאית - היא מוצרים שמייצרים אווירה נינוחה בבית, ובפרט נרות ריחניים.


כדאי לזכור שלצד ההתרגשות והציפייה, הריון עלול לייצר גם לא מעט לחצים, הן פיזיים והן רגשיים. זוהי תקופה שמתאפיינת באי ודאות מסוימת, ותמיד ישנו מתח כתוצאה מאי ודאות, ובנוסף השינויים המשמעותיים מחייבים הסתגלות וגם בכך עשוי להיות טמון קושי. נרות ריחניים ומוצרים דומים מייצרים אווירה רגועה בבית, ומסייעים גם לאישה ההרה למצוא בתוכה שלווה.


מתנות לנשים בהריון במבוקו


מגבות מלטפות

בזמן היריון חשוב במיוחד להתעטף במוצרים רכים ומלטפים. בהתאם מגבת במבוק איכותית וכן חלוק מגבת מחומר זה הם מתנות מושלמות לנשים הרות.


ראשית, מדובר בחומר היפואלרגני ואנטי בקטריאלי שלא מייבש את העור, ולכן מונע גירויים לא נעימים ותחושות לא רצויות באופן כללי. בנוסף, הבמבוק מייצר מגבת רכה שנשארת כזו גם אחרי שלל כביסות ולאורך שנים, כך שגם בהריונות הבאים מקבלת המתנה תשמח להשתמש בה אחרי כל מקלחת. עוד יתרון הוא הידידותיות לסביבה של הבמבוק - איכות חשובה מאוד בימינו - וגם המראה שובה הלב של כל מגבת וחלוק מגבת תורם לכדאיות הקנייה.


שמיכת טלוויזיה מכותנה אורגנית

כל פריט שבו משתמשת אישה בהריון חייב להיות מיוצר מחומרי גלם איכותיים, כלומר כאלה שמעניקים תחושות נעימות במיוחד. בדומה לבמבוק, גם כותנה אורגנית היא אופציה מוצלחת מבחינה זו, ולכן שמיכת טלוויזיה שעוטפת בחום וברכות ושעשויה ממספר שכבות של כותנה אורגנית היא מתנה שתתקבל בברכה ע"י כל אישה הרה.


0 תגובות
bottom of page