top of page

איך לבחור מגבות יוקרה איכותיות?

עודכן: 20 באפר׳ 2022

אחד מתענוגות היום יום זה לצאת מהמקלחת ולעטוף את עצמכן במגבת רכה ונעימה. אלא שלא תמיד קל לזהות מהן באמת מגבות איכותיות. ישנן מגבות רכות ונעימות, שעלולות להיות קשות ולאבד מהרכות שלהן לאחר כמה כביסות. אז איך תדעו כיצד לבחור במגבות רחצה איכותיות? לפניכן כמה טיפים שיעזרו לכן לזהות מהן מגבות יוקרה.

סוג הבד של המגבת

מגבות איכותיות תלויות בראש ובראשונה בסוג הבד שלהן. ישנם סוגים שונים של בדים ולכל בד היתרונות והחסרונות שלו. אם אתן מחפשות למשל מגבות לייבוש כלים, מומלץ לבחור במגבות העשויות מפשתן. אלו מגבות שעמידות בפני חיידקים, לא משאירות אחריהן מוך על הכלים וסופגות היטב את המים. לעומת זאת, אם אתן מעוניינות לרכוש מגבות רחצה איכותיות, מומלץ לבחור במגבות העשויות מבד במבוק. בד הבמבוק הוא רך במיוחד, מה שמבטיח מגבות נעימות שהרכות שלהן נשמרת לאורך זמן.

איכות התפירה

יצרני מגבות רבים נוהגים לרכך את סיבי הבד עם חומרים מיוחדים שנעלמים לאחר כמה כביסות. לכן, אין באמת טעם למשש את המגבת לפני הרכישה. במקום זאת, בדקו את איכות התפירה של המגבת. אם הקצוות שלה מקופלים בצורה מסודרת ומהודקים בתפרים צמודים, זה סימן לכך שמדובר במגבת איכותית.





מחיר המגבת

כולנו מתפתות מדי פעם לקנות מגבות במבצעים או ללכת לחנות הכל בדולר ולרכוש מגבת רחצה בעשרה שקלים. אלא שלצערנו, על זול משלמים ביוקר. מגבות שמחירן זול במיוחד הן בדרך כלל מגבות באיכות ירודה, שכבר לאחר כביסה אחת המגע שלהן על עורכן יהיה כמו צמר פלדה. לעומת זאת, מגבות יוקרה שמחירן גבוה יחסית, הן לרוב מגבות איכותיות מאוד. הן אמנם יקרות יותר, אבל בטווח הרחוק זה ישתלם לכן. אם תרכשו מגבות רחצה איכותיות, לא תצטרכו להחליף לעיתים קרובות את המגבות שלכן.

משקל המגבת

משקל מגבת נמדד בגרמים למ״ר (GSM). בדרך כלל, ככל שמשקל המגבת גדול יותר, הדבר מצביע על צפיפות סיבים רבה ועל כך שהמגבת איכותית. 300-400 GSM נחשב למשקל נמוך, 400-600 GSM נחשב למשקל בינוני, ומגבות שיש להן משקל כבד של 600-900 GSM הן המגבות האיכותיות ביותר.

ניסוי המים

לסיום, הנה ניסוי קטן שאתן יכולות לעשות כדי לבחון את איכות מגבות הרחצה שלכם. כל שעליכן לעשות הוא לשפוך מעט מים על אזור קטן במגבת. אם המגבת איכותית, היא תספוג את הלחות כמעט מיד בעוד שהאזור מסביב לכתם המים יישאר יבש. לעומת זאת, אם המגבת היא באיכות ירודה טיפות המים יתפשטו על פני המגבת כולה.

מוזמנות לצפות בעוד מלא מוצרים מהממים מבד 100% במבוק אורגני שאתן פשוט חייבות לנסות! ויש לנו עכשיו מבצע 15% הנחה בקניה ראשונה. קוד קופון  15OFF

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page