top of page

הכרית המושלמת! למיטה ולזוגיות שלכם

עודכן: 20 באפר׳ 2022

הידעתן? כבר בתקופת מצרים העתיקה המלכים נהגו לישון על כריות. הכריות הראשונות בהיסטוריה היו ממולאות בקש והן נחשבו לפריט מותרות. מאז כבר התקדמנו, והכריות הפכו לנעימות, נוחות ורכות הרבה יותר.

אנו ב״במבוקו״ מציעים כריות ענקיות במילוי הוליפייבר. הכרית שלנו כוללת ציפית העשויה ממאה אחוז במבוק אורגני. לכרית הגדולה יתרונות רבים והנה כמה מהם לפניכן. 


היא מעניקה נוחות מירבית

גם במיטה הזוגית הרכה ביותר, גב המיטה הוא לרוב נוקשה ולא נעים. הפיתרון הוא להשתמש בכרית גדולה. הכרית הענקית משמשת כמשענת מרופדת לגב המיטה, וכך ניתן להישען עליה בנוחות תוך צפייה בטלוויזיה או קריאת ספר. בנוסף לכך, הכרית מעניקה תמיכה לראש לשני בני הזוג במקביל. גם אלו מכן שישנות באלכסון יהנו מהכרית המקיפה את כל רוחב המיטה. 

הרכות שלה נשמרת לאורך זמן

ככל שעובר הזמן, כריות רגילות עלולות לאבד מהרכות שלהן ולהיות נוקשות. לעומת זאת, כרית במבוק מאופיינת ברכות שנשמרת תמיד. קשה להאמין, אבל ככל שמכבסים את בד הבמבוק כך הוא הופך לרך יותר. נסו ותיווכחו! 


כרית במבוק מאופיינת ברכות שנשמרת תמיד

היא עטופה בבד נושם

אם גם אתן קמות בבוקר ומגלות שהכרית ספוגה בזיעה שלכם, אתן חייבות לנסות את הכרית שלנו העטופה בציפית במבוק. בד הבמבוק כולל בתוכו סיבים המאפשרים זרימה חופשית של אוויר. יתרון זה הופך את בד הבמבוק לנושם במיוחד ומונע זיעה. כרית הבמבוק מתאימה לכל מזג אוויר, ואתן תיהנו לשים עליה את הראש גם בימי הקיץ הלוהטים וגם בלילות החורף הקרים. 

היא מוסיפה טאץ׳ עיצובי לחדר השינה

אומרים שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים, אבל במקרה של הכרית הגדולה הוא נמצא דווקא בפרטים הגדולים. הכרית הענקית מהווה אקססורי לכל דבר, ותשדרג את עיצוב חדר השינה שלכן. ניתן להשיג את הכרית במגוון צבעים, כמו אפור, ורוד, שחור, לבן, ותכלת, כך שתוכלו לבחור כרית המשתלבת עם המצעים שלכן.

היא מנחמת

לפעמים כל מה שאנחנו צריכות זה חיבוק חם. לא תמיד החיבוק זמין ויש כאלה שישנות לבד. גם מי שמנסה לישון עם בן הזוג שלה בתנוחת כפיות, מגלה במהרה שזה לא נוח במיוחד. קשה להחזיק לאורך זמן בתנוחה הזאת מבלי לפתח נמק ביד. כפיות? יותר נכון סכינים. אז מה הפיתרון? כרית ענקית שתספק לכן את הצורך בחיבוק. גאוני, לא?

מוזמנות לצפות בעוד מלא מוצרים מהממים מבד 100% במבוק אורגני שאתן פשוט חייבות לנסות! ויש לנו עכשיו מבצע 15% הנחה בקניה ראשונה. קוד קופון  15OFF

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page