top of page

המגבות המפנקות ביותר לאורחי בית המלון

אומנם המחשבה על חופשה בבית מלון נראית קצת רחוקה במציאות כרגע, אבל המגבות של במבוקו יכולות לספק בריחה קצרה מהמציאות לרגע של התפנקות כאילו הייתם בבית מלון. נכון שקשה להתחרות בתחושות השלווה והחופש שממלאות את הגוף ברגע שיוצאים לחופשה, אבל מה שהופך את האירוח בבית המלון לחוויה ייחודית, זו כנראה תחושת הפינוק המתלווה לאירוח בבית מלון. התחושה הזו מתבטאת בדברים כמו המגבות הרכות, המצעים, הכריות וכנראה גם העובדה שאנחנו לא צריכות לדאוג לבישולים וכביסה.


כדי שתוכלו לרכוש לעצמכן את המגבות האיכותיות ביותר, שיעניקו לכן תחושת פינוק ממש כמו בבית מלון, החלטנו לסקור מהן התכונות שחשוב לשים לב אליהן בבחירת מגבת.


מה הופך מגבת בית מלון למפנקת כל כך?

  • רכות – אם יש תכונה אחת שחשובה יותר מכל היא מידת הרכות של המגבת. בתי המלון היוקרתיים ביותר משתמשים לא רק במגבות איכותיות שיש להן מגע רך ומלטף, אלא הן דואגות לתחזק ולכבס את המגבות בצורה שתשמר את הרכות הזו.

  • כמה זמן לוקח למגבת להתייבש – אחד הדברים המבאסים שיש זה לצאת מהמקלחת ולהתנגב במגבת רטובה. אחד מהפרמטרים החשובים בבחירת מגבת זה כמה זמן לוקח לה להתייבש. מגבות איכותיות ומפנקות באמת הן כאלו שמאפשרות לנו לפחות שתי מקלחות ושיתייבשו במהירות.

  • גודל המגבת –נהוג לשים בבתי מלון מגוון של מגבות בגדלים שונים, אבל אנחנו מתכוונים בעיקר לגודלה של המגבת הגדולה ביותר. ככל שהיא יכולה לכסות אותנו בצורה טובה יותר, כך היא זוכה לציון גבוה יותר.


מגבות בית מלון מפנקות

מה הן סוגי המגבות שתמצאו בבתי מלון?

אחרי ששמנו מאחור את הגורמים שהובילו אותנו לבחור במגבות המפנקות ביותר, אפשר להמשיך ולראות מה הן המגבות שעלו לשלבים הסופיים של התחרות.

  1. מגבות במבוק – אנחנו בבמבוקו חקרנו את כל סוגי הבדים וכמומחים מצאנו כי מגבות מבמבוק מספקות את כל הדברים שאפשר לרצות ממגבת רחצה. לא רק שמדובר על מגבת מפנקת שיש לה מגע רך ונעים, אלא שיכולת הספיגה של המגבת עצומה ובנוסף היא מתייבשת במהירות גבוהה יותר מכל המתחרות. אבל מה שאולי מדהים ביותר במגבות במבוק זה דווקא משהו שלא דיברנו עליו – העובדה שהן היפו אלרגניות ואקולוגיות כך שהן בריאות מאוד בריאות לגוף.

  2. כותנה טורקית – לא סתם מגבות חמאם הפכו בשנים האחרונות לאחד מהטרנדים הבולטים ביותר בעולם המלונאות. איכותה של הכותנה הטורקית נובעת בראש ובראשונה מהסיבים הארוכים והחזקים שמאפשרים למגבת להתייבש בקלות, אך עדיין להיות רכה ונעימה. בהשוואה למגבות כותנה, המגבות הטורקיות מנצחות בהרבה מהפרמטרים שנבחנו.

  3. מגבות Air Rich – הפיתוח הטכנולוגי של מגבות Air Rich לוקח את הכותנה המוכרת ומצליח לשדרג אותה פלאים. מדובר על מגבות שמשלבות בתוכן סוגים שונים של חוטי כותנה איכותיים, שלאחר מכן עוברים תהליך ייחודי של ריכוך ושיפור יכולת הספיגה והספיחה.

אלו הן מגבות בית המלון המפנקות ביותר שקיימות כיום בשוק. עכשיו משהמידע הזה בחוץ, כל אחת מכן יכולה לרכוש לעצמה סט של מגבות מפנקות ולהרגיש כאילו היא במלון יוקרתי. בהמשך נביא לכם סקירה ובדיקה של מצעים מפנקים ואנחנו כבר סקרניות לראות אם מצעי במבוק יככבו בראש הרשימה כפי שיצא עם המגבות.


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page