top of page

למה את חייבת מצעי יוקרה בבית

מצעי יוקרה בבית לא בהכרח אומרים שאת צריכה להשקיע אלפי שקלית בסט מצעים. למעשה המחיר של מצעים לא אומר שהמצעים יהיו איכותיים ונעימים. מצעי יוקרה הם כאלו שעשויים מחומר גלם איכותי שהופך את ההליכה לישון לחוויה מפנקת. מצעי יוקרה הם הרבה מסתם תג שמוכר בחנות שם, מדובר על מוצר שלמרבה ההפתעה יכול להיות זה שסוף סוף יספק לך את שנת הלילה שלא הייתה לך זה שנים רבות.


מצעי יוקרה לשינה טובה

כל אחת מאיתנו זקוקה לשינה טובה ולצערנו הרבה פעמים שעות השינה היקרות שלנו נגזלות מאיתנו בעקבות החיים עצמם. עד שאנחנו מצליחות להגיע למצב שאנחנו מביאות את עצמנו ללכת לישון, אז מתחילות המחשבות הטורדניות על כל הדברים שלא הספקנו לעשות ועל כל הדברים שממתינים לנו ביום המחרת. אנחנו בודקות את הפלאפון בהיסטריה מוחלטת והאור הכחול שמאיר את החדר החשוך, יחד עם אותן מחשבות, מקטין את הסיכוי שלנו להירדם. כאן בדיוק נכנסים לתמונה אותן מצעי יוקרה שדיברנו עליהם.


חשוב מאוד שנהפוך את חדר השינה שלנו למקלט שכל תכליתו היא שינה ומנוחה. אבל כולנו יודעות שזה לא באמת ריאלי. במקום זאת אנחנו מציעות שתעשו את כל המאמצים שהמצעים וכלי המיטה שלכן יהיו נעימים ונוחים ככל האפשר. מצעי יוקרה, ובמיוחד מצעים מבמבוק, מבטיחים שברגע שתשימי רגל במיטה תרצי רק להתרווח וליהנות מהמגע הרך של המצעים. הסחת הדעת הזו ממחשבות היום יום והעובדה שלא תרצי להוציא את היד כדי לבדוק את הטלפון, יסייעו לך לישון ללא הפרעות.


מה זה מצעים יוקרתיים?

אבל מה זה בכלל אומר מצעים יוקרתיים ואיך יודעים לזהות שהמצעים שאנחנו רוצות לרכוש הם אכן מצעים יוקרתיים. אז מובן שהדבר הראשון שנרצה לבדוק, אם אפשר, זה המגע של המצעים. חשוב מאוד שלא נסתמך באופן עיוור על אחרים שאומרים לנו שהבד המדובר הוא הנעים ביותר למגע, מומלץ ואף חשוב ממש לגעת במצעים כדי להבין אם הם נעימים לנו. במקרים שבהם לא נוכל להגיע לחנות ולבדוק את המצעים בעצמנו, אז מומלץ לעבור ולבדוק את חומר הגלם ממנו עשויים המצעים.



למה את חייבת מצעי יוקרה בבית


ככלל אצבע מצעים אורגניים יהיו נעימים ואיכותיים יותר ממצעים לא אורגניים. שיטות הגידול של בדים אורגנים הופכות את הבד המוגמר לרך יותר ולנטול בחומרים מזיקים כמו כימיקלים וחומרי הדברה. אבל יש הרבה סוגים של מצעים אורגניים וחשוב להבין שאין דין מצעי משי כדין מצעי במבוק. לא סתם אנחנו מציינים את מצעי הבמבוק, מצעים מבמבוק הם פסגת היצירה של עולם המצעים ואם תוכלו למצוא כאלו הם שווים את משקלם בזהב.


מצעים מבמבוק מאופיינים במגע רך כמשי, כזה שיש האומרים שהדבר היחידי שאפשר להשוות אליו זה המחשבה שאתם ישנים על ענן. אבל מעבר למגע המפנק, מצעי במבוק הם מצעים יוקרתיים בעיקר בשל התכונות הנוספות שיש לבמבוק. תכונות כמו יכולות ספיגה מוגברת, עובדת היותו אנטי בקטריאלי ודוחה חיידקים באופן טבעי. גם היכולת שלו לשמור על טמפרטורת גוף מושלמת היא דבר שחשוב לציין, בניגוד לשאר המצעים היכולת הזו מגיעה מהצורה ייחודית של בד הבמבוק שדומה לצינור הלוכד בתוכו אוויר ומאפשר את שמירת המעלות למי שמתכסה באותם מצעים.


אבל אל תאמינו למילה שלנו, בואו בעצמכן לבדוק ולהרגיש את המצעים היוקרתיים שלנו שעשויים מבדי במבוק אורגניים. מדובר על מוצר מדהים שאחרי שתתנסו בו, לא תוכלו לחלום על להחליף חזרה למצעים מכל סוג שהוא לא במבוק. אז אל תחכו יותר מידי וצרו איתנו קשר עוד היום.

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page