top of page

מצעי יוקרה למיטה זוגית לשנת היופי שלכם

עודכן: 11 באפר׳ 2021

תגידו, עם יד על הלב - כמה שעות אתן ישנות בלילה? אם התשובה היא פחות משבע שעות, דעו שזה פשוט לא מספיק. על מנת לחיות אורח חיים בריא, מבוגרים זקוקים לשבע עד שמונה שעות שינה בלילה. לצערנו אורח החיים הלחוץ והאינטנסיבי שלנו גורם למרביתנו לבעיות בשינה. על פי סקר של קרן השינה הלאומית, רק 40 אחוז מהאוכלוסייה ישנים טוב, בעוד שאחרים סובלים מנדודי שינה וממחסור בשעות שינה. במאמר זה נבין מהי החשיבות של השינה עבורנו וכיצד מצעים יוקרתיים יכולים לשפר את השינה שלנו.


מצעי יוקרה למיטה זוגית לשנת היופי שלכם

כיצד שינה תורמת לבריאות ולמראה החיצוני שלנו?

לשינה טובה ואיכותית ישנה השפעה רבה על הבריאות שלנו. במהלך השינה המוח שלנו מתפתח, המערכת החיסונית מתחזקת ומערכות הגוף מתייצבות ונחות. השינה מאפשרת לנו לתפקד כראוי בזמן שאנחנו עירניות. כאשר ישנו מחסור בשינה, עלולות להתפתח מחלות שונות כמו מחלות לב והשמנת יתר. בנוסף לכך, מחסור קיצוני בשינה אף עלול להוביל למוות.

מלבד הבריאות, השינה חשובה גם למראה החיצוני שלנו. אם תהיתן לעצמכן מה המשמעות של המושג ״שנת יופי״, אז התשובה היא ששינה תורמת למראה עור פנים חלק ובריא יותר. בזמן שאנחנו ישנות, העור שלנו מייצר קולגן חדש המצמצם את הופעתם של קמטים בעור הפנים. בנוסף, במהלך השינה הגוף מגביר את זרימת הדם לעור, כך שאחרי שינה טובה אנחנו קמות עם עור פנים זוהר יותר. לעומת זאת, מחסור בשינה גורם לירידה בזרימת הדם לעור הפנים, כך שהעור נראה אפרורי ודהוי. כמובן שהסימן הבולט לכך שלא ישנתן מספיק הן עיניים אדומות והופעתם של עיגולים שחורים ושקיות נפוחות מתחת לעיניים.

כיצד מצעים איכותיים מסייעים לשינה טובה?

ממש כמו שאנחנו משקיעות בטקסטיל לבית ורוכשות מגבות יוקרה, כך גם עלינו להשקיע במצעים יוקרתיים כיוון מצעים איכותיים ומפנקים תורמים לנוחות שלנו. הם רכים ונעימים יותר ממצעים פשוטים, ובזכות הנוחות הרבה שהם מספקים גם איכות השינה שלנו משתפרת. בבואנו לרכוש מצעים, חשוב לוודא שהם מיוצרים בסטנדרט האיכות הגבוה ביותר.

כך למשל, מומלץ מאוד לרכוש מוצרי טקסטיל מבמבוק, הכוללים למשל מצעי במבוק וכרית ענקית למיטה מבמבוק. הבמבוק (בעברית חזרן) הוא עשב ענקי, שגובהו יכול להתנשא עד ל-40 מטר. הוא נפוץ בעיקר באסיה, אך ניתן למצוא אותו גם באוסטרליה, בארצות הברית ומדרום למדבר סהרה שבאפריקה. הבמבוק נחשב ידידותי לסביבה משום שהוא משחרר פי 35 חמצן לעומת צמחים אחרים, הוא מעניק קרקע פורייה ליערות הגשם, ואין צורך לדשן אותו ולהתערב בגידולו. קני הבמבוק משמשים לבניית בתים, ריהוט, מקלות הליכה, צעצועים, כלי נגינה, כלי אוכל, אופניים, פיגומים, גדרות וכן עבור יצירת בגדים וטקסטיל לבית.


כיצד מצעים איכותיים מסייעים לשינה טובה

לבמבוק ישנם יתרונות רבים: בניגוד למצעים העשויים מבדים אחרים שמאבדים את הרכות שלהם עם הזמן, מצעי במבוק דווקא נהיים רכים יותר מכביסה לכביסה. הם מתייבשים מהר יותר ממצעים אחרים, ואין צורך לכבס אותם עם מרכך משום שהם רכים במיוחד. בד הבמבוק עשוי מסיבים חלולים המאפשרים לאוויר לחדור דרך הבד, כך שהם נושמים מאוד, סופגים זיעה ומתאימים לכל מזג אוויר - ללילות הקרים של החורף או ללילות הלוהטים בקיץ. בנוסף לכך, אם אתן סובלות מעור רגיש, אז מצעי הבמבוק הם אידיאליים עבורכם. הבמבוק הוא היפואלרגני, מותאם לנשים שסובלות מאלרגיה, והרכב הבד הייחודי דוחה ריח רע, עובש וטחב.

אז אם אתן חולמות על שינה טובה, נסו להחליף את מצעי המיטה שלכם במצעים יוקרתיים ואתן עוד תראו שלפעמים חלומות מתגשמים.

0 תגובות
bottom of page