top of page

המתנה האורגנית המרגשת ביותר: 3 רעיונות למתנות ירוקות

אחת הסיבות שהקמנו את במבו.קו הייתה להראות לעולם ששמירה על איכות הסביבה יכולה להיעשות בדרכים נעימות ומפנקות. בשנים האחרונות המגמה הירוקה הולכת ומתחזקת וכאחת החברות הראשונות בארץ ששילבו בין ייצור טקסטיל וקיימות, החלטנו לסייע לכן בקניית המתנה הירוקה המושלמת. אז הכנו רשימה ובה אנו מציעות 3 רעיונות מקוריים למתנות אורגניות ואקולוגיות שכל אחת ואחד ישמחו לקבל.


מה זה בכלל מתנה ירוקה?

המונח מתנה ירוקה הוא מונח יחסית חדש בעולם. כשאומרים מתנה ירוקה מתייחסים כמובן לא לצבע המתנה, אלא לתכונות שלה – תכונות אקולוגיות שלא פוגעות באיכות הסביבה במהלך השימוש והייצור.


הקונספט של מתנות ירוקות הוא למעשה הקונספט האקולוגי של קיימות, כלומר אנחנו שמות דגש על ההבנה שמה אנחנו צורכות משפיע על הסביבה, וכדי שנוכל לחיות בכדור הארץ שלנו גם בדורות הבאים אנחנו חייבות לדאוג לו. מומחים מעריכים כי מדובר על אחת המגמות הבולטות ביותר בכלכלה העולמית ושבעתיד כוחם של מוצרים ירוקים ואקולוגיים צפוי עוד לעלות. אז בואו נתחיל עם כמה רעיונות למתנות.







רעיונות למתנות ירוקות אורגניות

  • כלי מיטה ורחצה - כחנות טקסטיל בבמבוק כמובן שהמוצרים האהובים עלינו הם מצעי במבוק ומגבות במבוק. הבמבוק נחשב לחומר הגלם האקולוגי ביותר שממנו מייצרים בדים כיום בזכות תכונותיו ודרכי הגידול והעיבוד שלו. אבל מעבר לכך, הרכות המפנקת של מצעי במבוק והעובדה שמדובר על בד היפו-אלרגני הן אולי הסיבות העיקריות שבגינן אקסטיל מבמבוק הפך להיות כל כך פופולרי בשנים האחרונות.

  • בגדים – אנחנו מניחות שרובכן שמעתן לאחרונה על המונח "אופנה מהירה". מדובר על מונח הבא לתאר את חברות האופנה הגדולות שמייצרות בגדים זולים שמתבלים במהירות ועל ידי כך מביאות אותנו למצב שבו כל קולקציה אנחנו צריכות לקנות בגד חדש. בגדי במבוק לעומת זאת מחזיקים מעמד שנים ארוכות ובנוסף הם גם נעימים כל כך שהם לחלוטין הופכים למתנה הירוקה המועדפת.

  • ספא – מתנה ירוקה היא לא בהכרח מתנה ממשית, לפעמים מתנה ירוקה יכולה להיות מצב תודעתי ובדיוק לזה אנחנו מכוונות כשאנחנו ממליצות על ביקור בספא. אם יש אדם שאתן אוהבות, למה שלא תיקחו אותו (ואתכן) ליום פינוק בספא וארוחת צוהריים אורגנית טעימה.

מתנות ירוקות ואורגניות מוצאים בבמבו.קו

כששלומית כוחיי החליטה להקים את במבו.קו היא לא שיערה לעצמה שהחלום שלה עתיד להשתלב עם אחד הטרנדים הגלובליים החמים ביותר. אבל כיום אנחנו יכולות לראות קו ישיר בין מצעי במבוק לבין חשיבה על איכות הסביבה והרצון להעניק זה לזו מתנות אקולוגיות וידידותיות לסביבה. מה שהוביל את שלומית להקים את במבו.קו לא היה רצון לשנות את העולם, אלא קורס תפירה שפתח בפניה את ההבנה שיש דרך טובה יותר שהיא יכולה לדאוג לבנה הבכור.


כיום תוכלו למצוא בבמבו.קו קולקציות מגוונות של מוצרים העשויים מבמבוק. מעבר למצעים ומגבות תמצאו עוד המון מוצרים שמתאימים לכל בית בישראל. לא משנה אם את מחפשת מתנה לחנוכת בית, מתנה ליום הולדת או מתנה להולדת הילד הראשון – אצלנו כנראה שתוכלי למצוא את המתנה הירוקה והמושלמת.


בואי לבקר אותנו באחד הסניפים שלנו – ברמת השרון או אילת – ונשמח לארח אותך על כוס קפה כדי שתוכלי לחוות את המוצרים שלנו בנוחות המקסימלית, ממש כאילו את בביתך.


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page