top of page

מוצרי טקסטיל לבית מצמח הבמבוק

עודכן: 11 באפר׳ 2021

בשנים האחרונות צמח הבמבו (Bamboo - או במבוק בעברית) כבש בסערה את עולם הטקסטיל לבית. הצמח, שגדל באופן טבעי באסיה ובדרום אמריקה, הוא שייך למשפחת הדשא. הבמבו נחשב לתורם רבות לסביבה - הוא גדל ללא התערבות אדם, הוא תורם לשמירת איכות האוויר, השורשים שלו מייצבים את האדמה, והוא יכול לגדול מחדש לאחר שנקצר ובתוך שנתיים להגיע לגודל מלא (הבמבוק יכול להגיע לגובה של עד 40 מטר).

הבמבו משמש תעשיות רבות ומייצרים ממנו ריהוט, בתים, צעצועים, מקלות הליכה, כלי אוכל, גשרים, פיגומים, כלי נגינה ועוד. אחד השימושים העיקריים בו הוא לטקסטיל.

צמח הבמבו עובר תהליך שבמסגרתו יוצרים מהבמבו בד אוורירי ורך. הבמבו מעובד לעיסה, לאחר מכן הוא נטווה לחוטים ונארג עד שמתקבל בד שעשוי ממאה אחוז במבו אורגני.


מוצרי טקסטיל לבית מצמח הבמבוק

תעשיית הטקסטיל לבית אימצה את צמח הבמבו בשל יתרונותיו הרבים: הבמבו אנטי בקטריאלי - החומר הטבעי שלו דוחה חיידקים מזיקים וכך מונע היווצרות של חיידקים וריחות לא נעימים, הוא היפואלרגני ומונע דלקות, אדמומיות וגירויים כך שהוא מתאים לכל מי שיש לה עור רגיש, הוא אורגני לחלוטין ובניגוד לבדים אחרים לא מרוסס בכימיקלים, יש לו יכולת ספיגה גבוהה במיוחד של נוזלים (עד 60 אחוז יותר מבד הכותנה), הוא בד נושם, יש לו מגע רך כמו משי ובזכות המבנה החלול של הבד הוא מתייבש במהירות ומבודד חום וקור בצורה אידיאלית.

אז אם גם אתן מעוניינות להכניס את בד הבמבו לבית שלכן, הנה לפניכן כמה מוצרי טקסטיל לבית מבית bambooco שכדאי לכן להכיר:

מגבות במבו


אין כמו להתעטף אחרי המקלחת עם מגבת רכה ונעימה. אז אם אתן מחפשות מגבות איכותיות, אתן חייבות לנסות את מגבות הבמבוק של bambooco שעשויות ממאה אחוז במבו אורגני. למגבות יש יכולת ספיגה גבוהה מאוד כך שהן סופגות את המים מהגוף מבלי לייבש את העור. בניגוד למגבות אחרות שנוטות להיות קשות לאחר כביסות רבות ולאבד את הרכות שלהן, מגבות במבוק רק הולכות ונהיות רכות יותר. בנוסף, המגבות עמידות לאורך זמן, הן ידידותיות לסביבה והיפואלרגניות, כך שהן אינן גורמות לגירויים ואדמומיות בעור.

פיג׳מות מבמבו


אחד התענוגות הגדולים ביותר בחיים זה להתכרבל מתחת לשמיכה (שעשויה כמובן מבמבוק), לאכול גלידה ולצפות בסדרה של נטפליקס עם פיג׳מה. אנחנו ממליצים לכן על פיג׳מת במבו המתאימה לכל עונות השנה. הפיג׳מה רכה, נעימה ומלטפת, היא מותאמת לעור רגיש בשל היותה היפואלרגנית והיא גם מבודדת קור וחום - בזכות הרכב בד הבמבו הכולל סיבים חלולים, טמפרטורת הגוף נשמרת כך שבקיץ לא תזיעו בפיג׳מה ובחורף לא תקפאו מקור.

מצעי יוקרה מבמבוק


חדר שינה לא יכול להיות מושלם ללא מצעים יוקרתיים. מצעי הבמבו הכוללים סדינים, ציפיות ושמיכה, יסדרו לכן שינה נעימה ונינוחה. הסדינים והציפיות רכים להפליא, מונעים הזעה ועשויים מבד נושם. שמיכת הבמבו כוללת מילוי הוליפיל שמעניק רכות נהדרת, ובניגוד לשמיכות אחרות היא אינה מכבידה.


מומלץ לשלב את מצעי הבמבו יחד עם כריות גדולות שעשויות ממאה אחוז במבו. הכרית הגדולה מספקת תמיכה מלאה לראש, לצוואר, לגב ולכתפיים. היא עטופה בציפית העשויה מבמבו כך שהיא אנטי בקטריאלית, היפואלרגנית ומנדפת זיעה, והיא כוללת מילוי הוליפיל רך כמו צמר גפן. חוץ מזה, ברור שאנחנו מתעניינות גם בעיצוב - אז כרית גדולה מבמבו היא פריט עיצובי לכל דבר שתשדרג לכן את חדר השינה. הסכנה היחידה היא שכל כך יהיה לכן נעים בחדר השינה שלא תרצו לצאת מהבית. ראו הוזהרתן.

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page