top of page

למה מומלץ להשתמש במוצרי במבוק לקטנטנים שלנו?

כבר מהיום הראשון שבו התחלנו לפתח את המוצרים שלנו בבמבו.קו היה לנו ברור שנשתמש בבמבוק כחומר הגלם היחידי. למען האמת, הסיבה שהתחלנו בכלל לפתח מוצרי במבוק הייתה כדי לחשוף כמה שיותר אימהות לאפשרות להעניק לילדהן סביבה נקייה מבקטריות ומזיקים אחרים. מוצרי הבמבוק הם המוצרים המומלצים ביותר לשימוש בעבור הקטנטנים שלנו ובמאמר זה אנחנו רוצות להזכיר מדוע.


היתרונות של מוצרי הבמבוק

· אנטי-בקטריאלי – העובדה שמוצרי במבוק הם אנטי בקטריאלים היא אולי הדבר החשוב ביותר בעבורנו כאשר אנחנו בוחרים מוצרים לקטנטנים שלנו. בזכות העובדה שסיבי הבמבוק חלולים ושהם מנדפים לחות, הבמבוק לא מהווה קרקע פורייה להתפתחות של בקטריות וחיידקים וכפועל יוצא מכך הוא נחשב לחומר הגלם האידיאלי בעבור מצעים לילדים.

· היפו-אלרגני – ממש כמו צמח הבמבוק, גם מוצרי הבמבוק נחשבים להיפו – אלרגניים וכך תינוקות ופעוטות יכולים ליהנות משינת לילה נקייה מגירודים.

· וויסות טמפרטורות – אנחנו חוזרים לרגע לדבר על העובדה שסיבי הבמבוק חלולים כיוון שמדובר על אלמנט מהותי בסגולות הבמבוק. בזכות צורתו הייחודית של סיב הבמבוק, צורה המזכירה קשית שתיה, מצעי במבוק מבודדים את התינוק מהאוויר בחוץ ומספקים לו טמפרטורה אחידה לאורך כל הלילה.

· סופג יותר ומתייבש מהר – שוב פעם יש לנו יתרון שהוא תוצר מובהק של צורת הסיב הייחודית של הבמבוק והפעם מדובר על כך שבדי במבוק מסוגלים לספוג יותר מכל בד אחר ואז גם להתייבש במהירות גבוהה יותר. העובדה הזו, בשילוב האנטי – בקטריאליות המובנת של הבמבוק, מונעים ריחות לא נעימים.

· רכות ונעימות – בהרבה מקומות נוהגים להתחיל ולדבר על יתרונות הבמבוק בציון הרכות והנעימות המטריפה של מוצרי הבמבוק. אבל אנחנו החלטנו לסיים את רשימת יתרונות הבמבוק ביתרון זה כי הוא אומנם חשוב ורלוונטי כאשר אנחנו בוחרות מוצרים לקטנטנים שלנו, אך היתרונות האחרים חשובים יותר בהקשר זה.



בחירה במוצרי במבוק היא בחירה בעתיד ירוק לילדנו

בשנים האחרונות המודעות לחיים אקולוגים וידידותיים יותר לסביבה גדלה משנה לשנה, רבים מאיתנו חושבות על הילדים שלנו ועל העולם שנשאיר להן בלכתנו ואנחנו מבינות שיש לנו את האפשרות לשנות ולהשפיע כדי לייצר עולם טוב יותר למען הקטנטנים שלנו. מוצרי במבוק הן רק בחירה אחת שאנחנו יכולות לעשות כדי להבטיח שיהיה לילדים שלנו עולם ירוק ויפה לחיות בו.


גידולי הבמבוק נחשבים לגידולים האקולוגיים ביותר שיש, במיוחד בהשוואה לגידולי כותנה, וזאת בזכות העובדה שהבמבוק הוא למעשה סוג של דשא וככזה הוא גדל במהירות גבוהה במיוחד. אבל יותר מהמהירות, מה שהופך את גידולי הבמבוק לאקולוגים זו העובדה שהבמבוק מחזק את הקרקע שבו הוא גדל ומסייע לסביבה כולה לפרוח ולהתחזק. יחד עם ההתמדה שלנו לעבוד עם מגדלים אשר לא משתמשים בכימיקליים בשום פנים ואופן, מתקבלים מוצרים אקולוגים שלא רק לוקחים מהטבע אלא מחזירים לו בחזרה.


בבמבו.קו אנחנו עובדות בשיתוף פעולה עם מגדלים מקומיים ומפעלים שעומדים בתקינה הקפדנית ביותר, אך את כל העיצובים והתפירה בפועל אנחנו עושות בארץ שלנו. המוצרים שלנו אומנם מיוצרים במקור במדינות רחוקות, אך אנחנו מקפידות על שינוע אקולוגי של הסחורות ולאחר מכן אנחנו משלבות את היצירה המקומית ואת הניסיון שלנו כדי להבטיח שהמוצרים שלנו יותאמו לאקלים הישראלי ויהיו מושלמים בעבור הקטנטנים שלכן.


לפרטים נוספים אתן מוזמנות לבקר באחת מהחנויות שלנו או לקפוץ לאתר האינטרנט שלנו ולראות את המוצרים והמבצעים השונים שממתינים שם.



0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page