top of page

סוגי הבדים המומלצים לשמיכות טלוויזיה

שמיכת טלוויזיה היא בגדר פריט חובה בכל משפחה! התכרבלות בשמיכת טלוויזיה תוך כדי צפיה פשוט משפרת את החוויה. אבל האם חשבתן פעם על ההבדלים השונים של השמיכות הקיימות בשוק ולמה סוג בד אחד של שמיכת הטלוויזיה נעים יותר מהאחר?


במאמר זה נערוך השוואה בין סוגי הבדים לשמיכות טלוויזיה כדי שתוכלו לבחור את הששמיכה המושלמת!


סוגי בדים לשמיכות טלוויזיה

בשנים האחרונות הפופולריות של שמיכות טלוויזיה גוברת וכיום אפשר לראות כל מיני שמיכות עם שטיקים כמו שרוולים לידיים או כיסים לחפצים. אבל לא משנה מה הגימיק של השמיכה שלכם, מה שחשוב זה סוג הבד של שמיכת הטלוויזיה שהוא הפקטור המשפיע ביותר.

  • שמיכת טלוויזיה מצמר – הסוג הראשון שאנחנו רוצים לבחור הוא לאו דווקא הפופולרי ביותר, אבל בהחלט קיימות שמיכות טלוויזיה שעשויות מצמר. הצמר הוא חומר גלם בעייתי בעבור שמיכות טלוויזיה מסיבות רבות ובראשן העובדה כי הוא תופס אבק, הוא חם וכבד ובמקום להרוג את החיידקים הצמר סופח אותם פנימה כך שחייבים לנקות את השמיכה בתדירות גבוהה.

  • שמיכת טלוויזיה מבמבוק – שמיכות טלוויזיה מבמבוק הן אולי האיכותיות ביותר שתוכלו למצוא בשוק. בד הבמבוק רך ונעים למגע, אך מעל הכול הוא דוחה חיידקים ומאפשר וויסות אוויר בצורה מקסימלית. יתרונות השימוש בבדי במבוק לייצור של שמיכות טלוויזיה הן רבות וזה לא מפתיע שכיום מדובר על חומר הגלם הפופולרי ביותר למטרה זו.

  • שמיכת טלוויזיה מפוליאסטר – עוד בד שלאחרונה זוכה לפופולריות גואה כסוג בד לשמיכות טלוויזיה הוא הפוליאסטר. הפוליאסטר הוא חומר מעובד וסינטטי שנחשב לאיכותי במיוחד בזכות היותו חסום למעבר מים. התכונה הזו היא גם זו שמורידה לו כמה נקודות בבחירה בו כשמיכת טלוויזיה כי אנחנו רוצים שהשמיכה תהיה אוורירית ונושמת ולא רק נעימה.

  • שמיכת טלוויזיה מכותנה – הכותנה נחשבת כבר שנים לחומר גלם נהדר ולכן משתמשים בו להמון מטרות. הבעיה עם שמיכות טלוויזיה מכותנה, כמו שאר מוצרי הכותנה, היא שהכותנה עברה שיבוטים גנטיים רבים ובהליך הגידול והעיבוד שלה משתמשים בחומרי הדברה וכימיקלים אחרים. בעבור אלו המחפשים שמיכה היפו-אלרגנית, הכותנה היא לא הבחירה הראשונה.

שמיכות טלוויזיה מבמבוק

איזה סוג בד לשמיכת טלוויזיה הוא המומלץ ביותר?

בקרב אנשי תעשיית הטקסטיל הדעות אחידות בדבר היותו של בד הבמבוק כבד המומלץ ביותר לשמיכות טלוויזיה, אבל בקרב הציבור הרחב הקרב הוא צמוד יותר משנדמה במבט ראשוני. הציבור לא מחפש רק את חומר הגלם הטוב ביותר, או את השמיכה הנעימה ביותר. כאשר אנשים מחפשים שמיכת טלוויזיה הם מחפשים כמה תכונות ספציפיות ולפיהן הם ימצאו את השמיכה המושלמת בעבורם.


שמיכת טלוויזיה מכותנה

שמיכת טלוויזיה מצמר

שמיכת טלוויזיה מפוליאסטר

שמיכת טלוויזיה מבמבוק

רק כותנה אורגנית

לא

לא

כן

היפו אלרגניות

תלוי במוצר

תלוי במוצר

לא

כן

אקולוגי

החל מ - 450 ש"ח

החל מ – 450 ₪

החל מ – 100 ₪

החל מ – 300 ₪

מחיר

כן

לא

לא

כן

וויסות אוויר

גבוהה

גבוהה

גבוהה

גבוהה

עמידות

אצלנו ב Bamboo&Co תמצאו שמיכות טלוויזיה מבדי במבוק איכותיים שישדרגו כל סרט ויהפכו את חוויית הצפייה למפנקת במיוחד. אתן מוזמנות לבוא לבקר אותנו באחד מהסניפים שלנו, ברמת השרון ובאילת, ונשמח לארח אתכן על כוס קפה. אם תרצי תוכלי גם להתרכבל קצת בשמיכת במבוק, אבל יש סיכוי שתירצי להישאר מכורבלת מרוב נעימות.


0 תגובות
bottom of page