top of page

איך לקפל מצעים יוקרתיים מבמבוק

מוצרי טקסטיל הם חלק בלתי נפרד מחיינו, אחרי הכול מי מאיתנו לא משתמש במצעים יוקרתיים למיטה או במגבת מלטפת לפחות פעם ביום. אבל כאשר מדובר על קיפול של סדינים וכלי מיטה אחרים אנשים נוטים להיאבק שעות רק כדי להצליח ולבצע פעולה שאנחנו תופסים כפשוטה ויום יומית. כיוון שאנחנו בבמבוקו מייצרים מוצרי טקסטיל מבמבוק וחשוב לנו שמי שרוכש מצעים יוקרתיים יוכל לישון בהם כראוי, וגם לקפל אותם בנוחות, נוצר מצב שהרבה אנשים שואלים אותנו לא פעם ולא פעמיים האם יש הבדל בקיפול של מוצרי טקסטיל מבמבוק לעומת מוצרי טקסטיל אחרים. אף על פי שהתשובה הפשוטה והמיידית תהיה, שאין הבדל בין הדרכים לקפל סדינים מבמבוק לבין סדינים מכותנה, החלטנו לכתוב מאמר שיציע כל מיני שיטות ודרכים לקפל מצעים יוקרתיים, סדינים מבמבוק, מגבות וכל שאר מוצרי טקסטיל.


איך לקפל ולשמור על מצעים יוקרתיים מבמבוק

על פניו קיפול של מצעים יוקרתיים אמור להיות דומה לקיפול של מצעים מכל סוג שהם, אחרי הכול מה זה משנה חומר הגלם שממנו עשויים המצעים. אבל אם חשבתם שאתם יודעים לקפל מצעים, הרשו לנו לגלות לכם כי אומנם אין דרך נכונה או לא נכונה לקיפול של מצעים יוקרתיים, אך בהחלט יש דרך טובה יותר וחסכונית יותר במקום. הדרך הקלאסית ביותר לקיפול היא "הקיפול המשולש" – מדובר על אחת הדרכים הקלאסיות והעתיקות ביותר לקיפול שבה נקפל את מוצרי הטקסטיל לאורך שלוש פעמים ואז ניקח כל קצה ונקפל עד לאמצע המוצר.

הצרפתים לעומת זאת לקחו את קיפול המצעים היוקרתיים לכדי אומנות ורק על ידי כך שהם מקפלים את החלק הרביעי אל תוך האמצע (במקום לקצה) ולאחר מכן את החלק הנגדי עד המרכז הם הפכו את הקיפול לאקסקלוסיבי יותר.


קיפול מוצרי טקסטיל מבמבוק – הסוד לקיפול סדין

לפני שנתחיל בחלק הזה של המדריך שלנו אנחנו רוצות להגיד שגם אנחנו, למרות הניסיון שפיתחנו בקיפול מוצרי טקסטיל מבמבוק, עדיין יכולות מידי פעם להסתבך עם סדין עיקש במיוחד. אז בפעם הבאה שתהיו כלואים בתוך סדין ותחשבו שלעולם לא תצליחו למצוא דרך למתוח את השמיכה לשני הקצוות בצורה שווה, דעו שאתם לא לבד. פעם בחצי שנה בערך צץ סרטון ויראלי חדש שטוען שפיתח את השיטה הטובה ביותר לקיפול סדינים, אך בהרבה מהמקרים או שמדובר על טרנד חולף כי הוא לא נוח לביצוע, או שמדובר על דרך שדורשת יותר מאדם אחד ובתכל'ס מי מאיתנו מקפל מצעים וסדינים במשותף עם הפרטנר?


איך לקפל מצעים מבמבוק

אז הדבר הראשון שאנחנו ממליצים כדי להצליח ולקפל סדינים זה למצוא משטח ישר. המשטח צריך להיות גדול ורחב מספיק כדי לאפשר לנו לעבוד בצורה נוחה ולנוע בחופשיות. אחד המקומות הטובים ביותר יהיה כמובן המיטה עצמה שכן היא רחבה, ישרה וגדולה דיה כדי לאפשר לנו לקפל בצורה נוחה. אחרי שפרסנו את הסדין אל מול עינינו על גבי המשטח הגדול אנחנו צריכים להתבונן בסדין ולהבין מה הם קווי האורך והרוחב שלו, בהרבה מהמקרים הקיפול ייצא לנו עקום ולא "מקצועי" רק כיוון שנסטה מהקווים האלו. מובן שלא מדובר על אסון, אך אם אתם כבר משקיעים זמן בקיפול אז שווה גם להבין מה עושים כדי לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.


מעבר לעניין המשטח נתקלנו כבר בהמון סרטונים והדרכות על איך לקפל סדין, אבל אנחנו ממליצות על השיטה שלנו:


· לפרוס את הסדין על המשטח ואז להניח את כל יד בתוך פינה של הסדין.

· כדי שיהיה נוח לעבוד אנחנו ממליצות לתפוס את קווי הרוחב של הסדין שזה למעשה הצד הקצר יותר.

· הבליטו אצבע כלפי מעלה ועליה הניחו את השפיץ של הצד השני.

· חפשו את אחת מהפינות שנופלות כלפי מטה (יש לכם שתי פינות בידיים מתוך ארבע הפינות של הסדין) והלבישו אותה על אחת האצבעות שעדיין מופנות כלפי מעלה.

· זה הזמן לבצע את אותה הפעולה עם הצד הרביעי והאחרון.

· חשוב מאוד לא לסובב את הסדין בזמן הקיפולים וכי הם כולם מתבצעים אל אותו הצד.

· המראה בשלב הזה הוא מבלבל. יש לנו משולש עם כל הפינות ביד אחת, אך שאר הסדין נראה מבולגן.

· עכשיו מניחים את הסדין על המיטה בחזרה ומוודאים שכל הפינות המוחזקות יחדיו יישארו כך.

· יש מולנו ריבוע שחלק אחד נראה ישר זווית, אך בחלקו השני נראה מדולדל (מעין צורה של ר' שנוצרת בצד של הגומי). בואו וננסה ליישר את הצד המדולדל ולמתוח אותו עד כמה שאפשר.

· עכשיו מקפלים את הסדין כמו שמקפלים מצעים יוקרתיים או כל מוצרי טקסטיל מבמבוק


איך לחסוך במקום של מגבות

החלק האחרון שלנו יהיה קצר מאוד ופשוט והוא ידבר על קיפול של מגבות. כיוון שמוצרי טקסטיל מבמבוק נוטים לספוג יותר נוזלים ולהיות באופן כללי אווריריים יותר ממוצרים אחרים הם אולי יבלו פחות זמן בארון ויותר זמן תלויים ובשימוש. אבל אם תגיעו למצב שתרצו לאפסן מגבת איכותית אז אנחנו ממליצים לקפל אותה כלפי פנימה וליצור מעין מלבן ארוך וצר יותר, לאחר מכן במקום לקפל את המגבת נסו לגלגל אותה ולייצר גליל. התוצאה תהיה שתוכלו לאחסן יותר מגבות במקום אחד מאשר אם תערמו אותן זו על זו בעזרת קיפולן בצורה הרגילה.


אם יש לכם מצעים יוקרתיים או מוצרי טקסטיל מבמבוק שאתם מעוניינים להבין איך לשמור עליהם בצור הטובה ביותר אנחנו תמיד שמחים לענות על שאלות ולייעץ. אך אם עוד לא פינקתם את עצמכם במצעים יוקרתיים העשויים מבמבוק אז למה אתם מחכים? היכנסו עכשיו לאתר שלנו להתרשם ממוצרים איכותיים שישנו את כל מה שאתם יודעים על טקסטיל. צרו איתנו קשר ונעמוד לשרותכם כמיטב יכולתנו כדי להתאים לכם את המוצרים הנעימים שלנו ולהפוך את חדר המיטות שלכם לחדר מלון מפנק ואת חדר הרחצה שלכם לספא מדהים.


0 תגובות
bottom of page