top of page

המתנה המפנקת לסילבסטר: מצעים מבמבוק

עודכן: 22 בדצמ׳ 2021

חגיגות השנה האזרחית הידועות בשמן המוכר, הסילבסטר, מצויינות ברחבי הארץ כבר שנים רבות בחגיגות גדולות לרגל השנה החדשה. אך מהות החג היא למעשה הרומנטיקה בין בני הזוג. עבורנו בבמבוקו כל סיבה להראות אהבה ולפנק את האהובים עלינו היא סיבה למסיבה. לכן, לרגל חגיגות הסילבסטר רצינו להציע לכן רעיון למתנה מפנקת וקטנה שאפשר להעניק לרגל החג.

הרעיון שמאחורי מתנות סילבסטר

המנהג המפורסם ביותר של חגיגות הסילבסטר הוא כמובן הנשיקה בחצות הליל ונהוג לבלות את הערב עם בן הזוג. חוץ מט"ו באב, הסילסבטר הוא החג הזוגי היחידי שיש בלוח השנה ובדיוק מהסיבה הזו צריך לנצל את ההזדמנות ולחגוג את היום הזה. לא מדובר על יום דתי, אלא על יום שבו אפשר להרעיף אהבה על יקירנו ומה יותר מוכיח את האהבה שלנו ממתנה מפנקת?

אבל מה הופך מתנה למפנקת? האם, למשל, מסאז' נכלל בתוך ההגדרה הזו? אז הרשו לנו להיות ברורים יותר בכוונתנו. בעוד מסאז' הוא בהחלט דבר מפנק, הוא נגמר לאחר כשעה ולכן מבחינתנו הוא נחשב לאירוע. אבל מתנה היא דבר שלא נעלם לאחר שמתמשים בו פעם אחת. בעינינו הדבר החשוב ביותר במתנות לסילבסטר זה שיהיו זוגיות וזו בדיוק הסיבה שאנחנו רוצים להמליץ לחשוב מחוץ לקופסה. נסו להתמקד במתנות שיפנקו את שניכם ואין דבר מפנק יותר ממצעים נעימים למיטה. מצעים העשויים במבוק נחשבים על פי רבים למצעים הנעימים ביותר והתחושה של שינה עליהם היא פשוט חלומית.


מתנות סילבסטר מצעי במבוק


למה מוצרי במבוק הם מתנות הסילבסטר המושלמות?

אחד הדברים המפנקים והכייפים ביותר שיש זה להישאר במיטה עוד קצת. לאחר חגיגות הסילבסטר מומלץ מאוד לאפשר לעצמנו זמן איכות זוגי במיטה כדי שנוכל לחזור לשגרת העבודה בצורה טובה. אבל אחרי שנבלה כל הלילה, אנחנו רוצים להבטיח שהשינה שלנו תהיה נעימה וטובה. לכן חשוב מאוד שיהיו לנו מצעים נעימים ושמיכה מלטפת, אז למה שלחגיגות השנה החדשה לא נעניק לבן הזוג שלנו את המתנה הטובה ביותר - סט של מצעים מבמבוק? המתנה הזו מושלמת לא רק כי היא נעימה ומפנקת, אלא כי היא גם מרמזת על האינטימיות והאהבה שבין בני הזוג וזה משהו שאי אפשר לקנות בכסף.

אבל לא חייבים להסתפק במצעים מבמבוק ואפשר לשדרג את המתנה פשוט על ידי כך שנוסיף עוד מוצר או שניים. למשל אפשר להפוך את המצעים לסט חדר שינה מושלם עם צמד מגבות במבוק, או שבמקרה שיש לכם ילדים אז אפשר לפנק גם אותם עם מצעים איכותיים לילדים מבמבוק. הסיבה שכל המוצרים שאנחנו ממליצים עליהם עשויים דווקא מבמבוק היא פשוטה מאוד – בדים העשויים במבוק הם הנעימים ביותר שאפשר לחשוב עליהם. למעשה יש אנשים רבים שמגדירים את השינה על מצעי במבוק כשינה על ענן, אבל מה שיותר חשוב מכך הן כל התכונות המופלאות שיש לבמבוק שהופכות אותו לחומר הגלם המומלץ ביותר על ידי רופאי עור לאנשים רגישים ובעבור תינוקות בני יומם.

אצלנו בבמבוקו תמצאו מגוון של כלי מיטה ומוצרים העשויים מבמבוק. בואו לבקר אותנו ולהתרשם מההיצע, ותאמינו לנו שכמו שאנחנו התאהבנו בבמבוק ממגע ראשון גם אתם עשויים ליפול שבי לרגליו של חומר הגלם הזה. צוות העובדים שלנו ישמח לעמוד לשרותכם ולסייע לכם בכל שאלה שיש לכם בנושא בדי במבוק והיתרונות שלהם על פני בדים אחרים.



0 תגובות
bottom of page