top of page

טיפים לסידור מצעי במבוק

חדר השינה שלנו הוא אחד המקומות היקרים לליבנו ביותר. מדובר על המקום בו אנו מבלים שעות רבות מחיינו ועלינו לעצב אותו בצורה שתהיה נעימה ורגועה למראה. לעיצוב חדר השינה יש השפעה עצומה על התפקוד היום יומי שלנו וכמו כן גם לסידור המיטה והחדר. כחברה המתמחה בייצור של מצעי במבוק החלטנו לכתוב לכן מדריך עם טיפים לסידור מיטה ומצעי במבוק.


לפני שנצלול פנימה אל תוך הטיפים והשיטות שבדקנו בעבורכן רצינו להגיד כי גם אם אין לכן מצעי במבוק, אתן עדיין יכולות להשתמש בטיפים האלו לסידור של מוצרי טקסטיל לבית.


איך מסדרים מצעי במבוק בבוקר אחרי השינה

הרגעים הראשונים שאנחנו מתעוררים הם שילוב של חלום וסיוט, אנחנו עדיין נהנים להרגיש את רכותם של מצעי הבמבוק ולהרוויח עוד כמה רגעי חסד בתוך השמיכה והמצעים. אבל אנחנו גם יודעים שעלינו לקום ולהתחיל את היום. הדבר הראשון, אחרי שהצלחנו לקום, שיש לעשות כדי לשמור על רעננותם של מצעי במבוק הוא לאוורר אותם אחרי לילה של שינה. כשאנחנו ישנים גופנו מזיע ומפריש עוד דברים, כדי שבלילה לא נחזור לישון על מיטה מלוכלכת וחנוקה חשוב מאוד לאוורר את המיטה והמצעים. מה שמדהים בפעולה הפשוטה הזו של האוורור, זה שהיא באופן טבעי מובילה אותנו לסדר מעט את החדר ואת האזור של המיטה.


אחרי שנסיים לצחצח שיניים ולהתארגן נוכל לשוב לחדר ולסדר בחזרה את המצעים והסדינים. הפעולה הזו לא אמורה לקחת לנו יותר מחמש דקות בסך הכול, אבל האפקט שיש למיטה מסודרת על המוח שלנו הוא עצום. עוד דבר שיכול לשדרג לנו את חוויית השינה ולשדרג את השהות שלנו בחדר השינה הוא כמובן בחירה במצעים איכותיים. מצעי במבוק נחשבים למצעים הרכים והנעימים ביותר, כמובן שיש להם עוד יתרונות אך זה לא המהות של המאמר שלנו הפעם, והם ישדרגו כל מיטה וכל שינה.


טיפים לסידור מיטה עם מצעי במבוק

עוד כמה טיפים לגבי סידור המיטה בבוקר:

· בזמן שאתם מאווררים את המצעים וכלי המיטה בדקו את מידת הנקיות שלהם ואם יש כתמי זיעה או דברים אחרים שהם לא נעימים זרקו לכביסה. מצעי במבוק כידוע משתבחים ככל שמכסים אותם יותר פעמים ולכן יש כאן אלמנט של רווח כפול.

· קפלו את השמיכה בצורה שתהיה אסתטית כדי לשפר את התחושה שלנו מהוויזואליה של חדר השינה, חדר שינה מסודר ונעים מרגיע אותנו באופן בלתי מודע.

· טפחו על הכריות והפיחו בהן מעט חיים לאחר שישנתן עליהן לילה שלם.

· פזרו את כריות הנוי שלכן על המיטה אך זכרו לא להעמיס בכריות נוי על המיטה שכן הן נועדו לנוי


עוד כמה טיפים על סידור מוצרי טקסטיל לבית

נכון שאמרנו שנדבר על סידור של מצעי במבוק, אבל אם אנחנו כבר כאן אז למה שלא נוסיף לקלחת עוד כמה טיפים על סידור מוצרי טקסטיל לבית. ככה נוכל לדאוג שכל המצעים ומוצרי הטקסטיל שלנו נשמרים כראוי וזוכים לכבוד המגיע להם. למשל אם יש לכם מגבות במבוק איכותיות אז אפשרו להן להתאוורר במקום נעים מחוץ לחדר המקלחת עצמו, זאת אף על פי שכידוע מגבות במבוק זקוקות לפחות זמן כדי להתייבש. אם אתן מחליטות לאוורר את המצעים או המגבות בחוץ, דבר שחשוב לעשות לפחות פעם בחודש, אז הקפידי לא לחשוף אותן לשמש ישירה כי הדבר הזה יגרור להצהבת הצבע.


בבלוג שלנו אנחנו חושפים עוד מידע שימושי שיעזור לכן לשמור על המצעים וכלי המיטה שלכן, שם גם תמצאו עוד מידע חיוני בנושא. אבל מעבר לכך, אנחנו זמינות בעבורכן לשאלות ופרטים נוספים באמצעות עמוד יצירת הקשר באתר שלנו. אז אל תהססו וצרו איתנו קשר עוד היום כדי שתוכלו להתפנק עם מוצרי במבוק איכותיים ומפנקים שישנו את כל מה שחשבתן על טקטסיל.

0 תגובות
bottom of page