top of page

כרית ענקית למיטה נעימה ורכה עשויה 100% במבוק

עודכן: 8 במאי 2022

אנחנו מניחות עליה את הראש מדי לילה והיא נמצאת שם תמיד בסוף היום כדי לנחם אותנו. אנחנו מדברים כמובן על כרית המיטה. שליש מחיינו אנחנו מבלות בשינה, ובכל זאת כמה מאיתנו באמת בוחרות בקפידה את הכרית למיטה שלנו? הכריות חשובות מאוד לאיכות השינה שלנו - הן מעניקות תמיכה לראש ולעמוד השדרה וכך תורמות לנוחות מירבית ומאפשרות לנו לישון טוב יותר. אם אתן מוצאות את עצמכן קמות בבוקר עם צוואר תפוס וכאבים בגב ובכתפיים, זה הסימן לכך שעליכן לרכוש כרית ענקית חדשה. ממש כמו שחשוב להשקיע בטקסטיל לבית הכולל מצעים איכותיים וכריות נוי, עליכן גם להשקיע בכרית למיטה. לפניכן טיפים לבחירת הכרית המושלמת ביותר.


אבל עוד לפני שנצלול אל הטיפים שיסייעו לכן לבחור את הכרית המושלמת, אנחנו רוצות לדבר על גודל הכרית. כמעט כל הכריות בשוק מגיעות באותו הגודל, אבל אנחנו ממליצות לחפש כריות ענקיות כיוון שאלו מסייעות לישון טוב יותר לאורך כל הלילה. בשונה מכריות קטנות, כריות ענקיות מעניקות לנו תמיכה צווארית לאורך שטח פנים גדול יותר וכתוצאה מכך שינת הלילה שלנו לא נפגמת.



כרית גדולה למיטה נעימה ורכה עשויה 100% במבוק

גודל הכרית

אומנם הזכרנו את החשיבות של כרית ענקית בפיסקה הקודמת, אך כיוון שמדובר על נושא שבעבורנו הוא אחד החשובים אנחנו רוצות להקדיש לו עוד כמה מילים. ישנן כריות למיטה במגוון גדלים, אבל כפי שאמרנו ההמלצה שלנו היא לבחור בכריות גדולות למיטה. כדי להבין מה זה אומר כריות ענקיות, אז נגיד כי כרית ארוכה נחשבת לכזו שמגיעה בגודל של 50 על 140 סנטימטר ובהתאם לכך היא מספקת תמיכה מירבית לראש, לצוואר, לכתפיים ולעמוד השדרה, בזכות כך, הכרית הענקית תורמת לנוחות מקסימלית ולשינה איכותית. בשל גודלה של הכרית, גם בן הזוג שלכן יכול להשתמש בה במקביל. בנוסף לכך, כרית גדולה למיטה יכולה לשמש כמשענת מרופדת למיטה שלכן. כך היא מאפשרת להישען בנוחות, להתרווח ולצפות בטלוויזיה, לגלוש באינטרנט או לקרוא ספר.

סוג הציפית

שיקול נוסף שיש לקחת בחשבון בבחירת הכרית הענקית למיטה, הוא סוג הציפית של הכרית. בשוק ישנו היצע נרחב של ציפיות לכריות המיוצרות מבדים שונים - החל מבדים סינטטים כמו פוליאסטר ועד בדי כותנה. הבד המומלץ ביותר הוא במבוק. זהו בד אורגני וידידותי לסביבה שעשוי מעשב הבמבוק הצומח בעיקר באזור אסיה. בד הבמבוק כולל סיבים חלולים המאפשרים זרימה של אוויר, כך שהוא נושם מאוד, מתאים לכל מזג אוויר ונודף זיעה. כמו כן, הבמבוק הוא היפואלרגני והוא אידיאלי עבור עור רגיש. יתרון גדול של הבמבוק הוא שהוא רך במיוחד. בניגוד לבדים אחרים שהכביסה הופכת אותם לנוקשים ולא נעימים, בד הבמבוק הופך להיות רך יותר בכל כביסה וכביסה מה שמבטיח שהכרית שלכן תהיה רכה תמיד. אין ספק שציפית הבמבוק תעמוד בציפיות שלכן.



סוג הציפית

מילוי הכרית

יש מגוון אפשרויות מילוי לכריות. כך למשל, ניתן למצוא מילוי המורכב מנוצות אווז. מילוי זה הוא רך מאוד, אבל יש לו חסרונות רבים: כרית במילוי נוצות אווז היא יקרה מאוד ועלולה לגרום לאלרגיות. בנוסף, הטבעוניות שביניכן בוודאי יירתעו לשים ראש על כרית במילוי שכזה. מילוי נוסף הוא פוך סינטטי. כריות מפוך סינטטי הן בדרך כלל זולות יותר מכריות במילוי נוצות אווז, אבל הן פחות רכות, נוטות לאבד את צורתן המקורית עם הזמן ויש צורך להחליף אותן בתדירות גבוהה יותר מכריות אחרות. בשל כך, בבואכן לרכוש כריות ענקיות למיטה אנו ממליצים לכן לבחור במילוי הוליפייבר. זהו מילוי רך כמו צמר גפן, המחיר של כרית ההוליפייבר נוח לכל כיס, והמילוי אינו גורם לאלרגיות. כרית הבמבוק הגדולה שאנו מציעים, מגיעה עם מילוי הוליפייבר שיעניק לכן שינה נהדרת ואוורירית.

יופי ואסתטיקה

נוחות הכרית היא חשובה מעל לכל אבל צריך לקחת בחשבון גם את העיצוב שלה וכיצד היא משתלבת בחדר השינה, והדבר חשוב עוד יותר כאשר מדובר על כריות ענקיות שבולטות יותר לעין מאשר כריות אחרות. אם יש לכן מצעים יוקרתיים, זה יהיה בגדר אסון אופנתי לשלב מצעי יוקרה עם כרית ישנה ובלויה. אם אתן רוצות לשדרג את עיצוב חדר השינה שלכן, בחרו בכרית גדולה למיטה. זוהי כרית שמוסיפה הרבה מאוד שיק ויופי. ניתן להשיג כרית גדולה במגוון של צבעים והדפסים, כך שהכרית תשתלב היטב עם המצעים היוקרתיים שלכן.


0 תגובות
bottom of page