top of page

מצעים לבתי מלון - לשדר יוקרה בחדר שינה

עודכן: 8 במאי 2022

אחד הגורמים העיקריים על איכות השינה שלנו הוא איכות המצעים שעליהם אנחנו ישנים. לא לחינם בתי מלון עושים את כל המאמצים שביכולתם לסדר את המיטות עם מצעים לבתי מלון שמלבד למראה יוקרתי יהיו גם מפנקים ונעימים למגע. הפקטור הזה של נעימות מצעים והתחושה שעולה בנו בעודנו מתעטפים במצעים טובים באמת, ביכולתם לשנות את תחושותינו ולהפוך גם יום רע על צירו. אבל אנחנו לא רוצות רק לגרום לכן להיזכר בערגה בימים שבהם נהגנו להתארח בבתי מלון, אנחנו בבמבו.קו מציעות לכן מצעים יוקרתיים של בתי מלון, אצלכן בחדר השינה.


איך נבחר מצעים לבתי מלון שיחשבו יוקרתיים?

הדבר הראשון שחשוב לבדוק, לא רק במצעים לבתי מלון אלא בכל טקסטיל לבית, הוא הרכב הבד. כמעט כל המצעים שתמצאו בחנויות יהיו מורכבים משני סוגי תרכובות – 50% פוליאסטר 50% כותנה, או 100% כותנה. המשווקים נוהגים לפאר (ובצדק) את מצעי הכותנה כנעימים ורכים למגע. כאשר מצעים עשויים ממאה אחוז כותנה כבר אפשר להתחיל להתייחס אליהם כמצעים יוקרתיים, וגם המחיר שלהם יהיה בהתאם יקר משל מצעים המשולבים פוליאסטר.

הסיבה שנוהגים לערבב את הרכב הבד היא לא רק כדי להוזיל את העלויות. הפוליאסטר הוא גם חומר מלאכותי שמעלה את תוחלת החיים של המצעים שעושים בו שימוש. אך היתרונות האלו של היות המצעים עמידים יותר בא עם חסרון מהותי בנעימות המצעים. כאן גם נעוץ ההבדל בין בתי המלון השונים. בתי המלון היוקרתיים ביותר לא יתפשרו על איכות המצעים שבמיטות ויבחרו תמיד במצעים העשויים ממאה אחוז כותנה.


ברמה שמעל לבתי המלון היוקרתיים נמצאים מלונות הבוטיק אשר אצלם מחפשים יתרונות נוספים שלא בהכרח מחפשים במצעים לבתי מלון. מלונות הבוטיק אלו מלונות שחרטו על דגלם להציע רק את המוצרים האיכותיים והמפנקים ביותר. המנטרה של מלונות הבוטיק היא לספק לאורחים חוויה בלתי נשכחת ושונה מכל דבר שהכירו לפני כן ולכן היחס והמחשבה שמוענקים לכל פרט ופרט הוא גדול יותר מאשר במלונות אחרים. אנחנו רוצות לגלות לכן סוד בנוגע למצעים היוקרתיים שמציעים מלונות הבוטיק – אתן יכולות לרכוש טקסטיל לבית שיעניק בדיוק את התחושה הזו. הסוד נעוץ בהרכב הבד שבשונה ממצעים העשויים 100% כותנה, המצעים היוקרתיים ביותר והנעימים ביותר עשויים ממאה אחוז של בד במבוק.


מצעים יוקרתיים אצלך בבית

למה מצעי במבוק הם הבחירה הנכונה כמצעים לבתי מלון ולבית?

בשנים האחרונות יותר ויותר בתי מלון ברחבי העולם בוחרים בבמבוק כחומר הגלם העיקרי בעבור המצעים לבתי המלון שלהם. אז נכון שמצעי כותנה נחשבו במשך דורות למוצר הטוב ביותר שקיים בעולם הטקסטיל לבית, אבל זה בעיקר נבע מחוסר הכרות עם בדי במבוק. בדי הבמבוק הוכחו מחקרית ככאלו שסופגים הרבה יותר מכל סוג בד אחר. אבל אתן בטח שואלות מה הקשר ספיגה של המצעים? אז נכון שאנחנו לא מדברים על מצעים למיטת תינוק, אבל גם אנחנו מזיעות בלילה ומצעי במבוק סופגים עד 60% ממצעי כותנה.


יש עוד סיבות רבות לכך שמצעים יוקרתיים כיום מיוצרים מבמבוק. כדי לא להפוך את המאמר הזה למכביד החלטנו פשוט לעשות רשימה של היתרונות שיש לטקסטיל לבית העשוי במבוק:


· סופג יותר

· אנטי בקטריאלי באופן טבעי

· מתייבש במהירות

· שומר על טמפרטורת הגוף גם בחום וגם בקור

· רך ונעים יותר מכותנה

· אורגני במאת האחוזים

· היפו-אלרגני


טקסטיל לבית העשוי במבוק הוכתר כבר כ"אקו – לקשרי" שזה אומר בתכל'ס שהמצעים שלנו הם לא רק יוקרתיים, אלא גם אקולוגים וטובים לאיכות הסביבה. רבים מאלו שניסו מצעים יוקרתיים מבמבוק טענו שהחוויה הייתה כמו לישון בתוך ענן אוורירי ומפנק. לכל זה תוסיפו את העובדה שלאורך כל הייצור והעיבוד של צמחי הבמבוק לבדים נעשה כמעט ללא התערבות כימית ותקבלו את הטקסטיל שמביא את המהפכה הירוקה לחדר השינה שלך.


להזמנה של מוצרי טקטסיל לבית העשויים במבוק ובראשם את המצעים היוקרתיים המדהימים שלנו שיתנו לכן תחושה של מצעים לבתי מלון בבית שלכן, אתן מוזמנות ליצור איתנו קשר. או אפילו טוב יותר מכך, היכנסו לאתר שלנו והתרשמו מהקולקציות שלנו.

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page