top of page

מצעים נעימים לחורף מבמבוק

אחד הדברים הכייפים ביותר בעולם כולו הוא להתפנק במיטה שלנו, במיוחד בלילות החורף הקרירים. מי מאיתנו לא אוהב להתכסות טוב טוב עם שמיכת פוך מפנקת ולהרגיש את רכות המצעים הנעימים שעוטפים את גופנו ומסייעים לנו להתחמם ולהירגע מהיום העמוס שעברנו. קיימים כיום בשוק עשרות אפשרויות למצעים וכולם מתיימרים להיות איכותיים ומפנקים, אך יש רק חומר גלם אחד שההבטחות שלו גם מגובות במחקרים ועובדות בשטח. אנחנו כמובן מדברות על מצעי במבוק נעימים שישדרגו כל מיטה וכל שנת לילה!


מצעי במבוק – עם עובדות לא מתווכחים

לא ניכנס כאן אל תוך עומק הסיב ונלאה אתכן בתכונות המופלאות של בדי במבוק, את זה נשאיר למדענים. בסופו של יום, השורה התחתונה היא שמצעי במבוק הם באמת משהו מיוחד. אז כדי לחסוך את כאב הראש של המחקרים המדעיים, ישבנו וסיכמנו בעבורכן את התכונות המיוחדות של בדי הבמבוק, אלו הן התכונות שמכתיבות כי אין בחירה טובה יותר מבמבוק לאלו המחפשות מצעים איכותיים במיוחד לחורף.


מצעי במבוק מפנקים ונעימים


· מצעי במבוק הם אנטי בקטריאליים בעלי חומר טבעי וייחודי המונע מבקטריות ומזיקים להתפתח בתוכו.

· מצעי במבוק לא מפתחים ריחות כתוצאה מכך שאין בתוכם בקטריות.

· מבחינת שמירה על טמפרטורת הגוף, אין בחירה טובה יותר מאשר בדי במבוק. המבנה הייחודי של הבד מאפשר שינה חמימה בחורף ושינה נעימה בקיץ.

· מצעי במבוק נחשבים לבדים היפו-אלרגנים ומתאימים במיוחד לסובלים מרגישויות.

· מצעי במבוק יכולים לספוג 60% יותר נוזלים מבדים אחרים ואף להתייבש במהירות גבוהה יותר מאשר כל בד אחר.

· המגע של מצעי הבמבוק הוא הרך והנעים ביותר, יש המשווים אותו למשי מבחינת הנעימות, אך משאר הבחינות הבמבוק עולה על המשי לאין שעור. (ולא סיפרנו לכן שככל שמשתמשים ומכבסים את המצעים יותר, כך הרכות והנעימות גוברת)


אם מעניין אתכן להרחיב את הידיעה על תהליך הייצור של בדי במבוק, אז הכנו בעבר מאמר הסוקר את השלבים השונים ואתן מוזמנות לקרוא אותו.


מצעים נעימים לחורף בוחרים רק מבמבוק

בימים האחרונים החורף חוזר למחוזותינו בצורה מוגברת והתחזיות מדברות על ימים קרים עד קפואים לאורכה ורוחבה של מדינת ישראל. במיוחד לרגל הלילות הקרים שצפויים להגיע, רצינו להזמין אתכן להתרשם ממגוון המצעים הנעימים לחורף מבמבוק שתוכלו למצוא אצלנו באתר. שימו לב כי יש לנו עוד המון מוצרים אחרים מבמבוק שיהפכו לא רק את הלילות שלכם לחלומיים, כי אם הם עשויים לשנות במידה ניכרת את איכות חייכן נצח נצחים.


אם הסגר והוראות הממשלה יאפשרו זאת, אתן מוזמנות לבקר אותנו בסטודיו שלנו ברחוב ביאליק 45 ברמת השרון ולהתרשם בעצמכן מהרכות הבלתי מתפשרת של מצעי במבוק. אנחנו בטוחות כי אחרי שתגיעו ותחושו בעצמכן את האיכות, כבר לא תוכלו שלא לרכוש לעצמכן עוד כמה מוצרים מפנקים ונעימים העשויים מבמבוק. אז כדי שתוכלו כבר להגיע מוכנות, אנחנו ממליצות לכן להסתכל קודם לכן באתר שלנו ולהתרשם ממגוון המוצרים שלנו שעוצבו כך שיהיו לא רק נעימים למגע, אלא גם נעימים לעין.


לכל שאלה או תהייה אנחנו זמינות בעבורכן תמיד ונשמח להשיב ולענות לכן על כל דבר הקשור לבמבוק והמוצרים הרבים שאפשר להשיג אצלנו מחומר הגלם המושלם הזה.


0 תגובות
bottom of page