top of page

מגבות במבוק - הכי טובות לתינוק שלך

עודכן: 20 באפר׳ 2022

אחת המשמעויות של להיות אמא, היא לעשות המון בחירות עבור התינוק שלך, גדולות וקטנות. לאמהות יש מיליון שאלות בנוגע למה הכי טוב לתינוק שלהן ולעיתים ריבוי הגישות והתשובות רק מבלבל יותר.


בתחום המגבות- הבחירה פשוטה מאד!

אנחנו לא נתיימר להעניק לכן עצות בנוגע לגידול הילדים שלכן, אבל אנחנו כן רוצות להקל עליכן בחלק מהמשימות שכרוכות בחוויה המופלאה הזו. בחירה במגבות לתינוק מבמבוק היא מהבחירות הטובות ביותר שאתן יכולות עבור תינוקכן. מדובר במוצר שמספק את כל הדברים שחלמתן עליהם החל במגע מפנק, דרך הרחקת חיידקים ועד הוראות כביסה פשוטות.

מגבות לתינוק מבמבוק מיוצרות מסיבי במבוק אורגניים שמאפשרות לילדך להנות ממגעו הרך והמפנק של הבד. המגע הנעים מרגיע ומלטף. מגבות במבוק גם מסוגלות לספוג ברמה גבוהה יותר מכותנה ובכך הן יפחיתו לחות ויאפשרו לעור להישאר מאוורר ונעים.


אז מה כל כך טוב במגבות במבוק לתינוק?

  • מגבות במבוק הן היפואלרגניות – המשמעות היא שהמגבות שלנו חפות מרכיבים הידועים ככאלו שמעוררים גירויים.

  • מגבות במבוק הן אנטי בקטריאליות – באופן טבעי, בדי הבמבוק, דוחים חיידקים ולא מאפשרים לבקטריות ומזיקים להתפתח בסביבתן. בשל תכונה זו, מגבות במבוק מונעות ריחות לא נעימים משום שמרבית הריחות הלא נעימים נובעים מבקטריות.

  • מגבות אורגניות וירוקות – כל גידולי הבמבוק שלנו וכן תהליך העיבוד שהם עוברים כדי להפוך לבד, הם תהליכים הנעשים ללא שימוש בחומרים כימיים ותוך כדי תשומת לב לשמירה על איכות הסביבה – היכנסו וקראו עוד על תהליך הייצור של בדי במבוק.

  • המגבת שסופגת וסופגת - קחו את המגבת הסופגת ביותר שאתם מכירים, עכשיו הכפילו את יכולת הספיגה פי שלושה ותקבלו את מגבות הבמבוק לתינוקות שלנו.

  • מגבות לשנים – מגבות במבוק הופכות להיות נעימות ורכות יותר לאחר כל שימוש והוראות הכביסה שלהן לא מסובכות. אם תשמרו עליהן תוכלו ליהנות ממוצר שיחזיק מעמד לשנים ארוכות.


מגבות במבוק לתינוק


המגבות שלנו מקיימות את כל ההבטחות

מגבת הילדים האורגנית שלנו הפכה במהרה להיות המוצר הנמכר ביותר בחנות ובאתר. מה שהופך את מגבת הבמבוק שלנו למושלמת הן התכונות של בד הבמבוק והעיצובים הייחודיים שלנו. אנחנו דואגות שכל פריט שנמכר בחנות שלנו יענה על הקריטריונים המחמירים ביותר, כדי שהמוצר שתרכשי יהיה המוצר המושלם וישמש אותך לשנים רבות.


איפה קונים מגבות במבוק לתינוק?

בימים אלו שבהם הוראות משרד הבריאות מונעות התקהלויות אנו ממליצות לדבר איתנו בטלפון או ליצור קשר באתר.

אנחנו תמיד זמינות עבורכן ב 03-6718522 או באמצעות יצירת הקשר באתר שלנו.

דבר אחרון לסיום, רצינו גם להזמין אתכן להצטרף למועדון החברים שלנו וליהנות מ-15% הנחה על הרכישה הראשונה, חמישה אחוזי הנחה על כל הקניות דרך האתר ועוד הצעות ומבצעים שנשלח לכן מידי פעם באימייל. אנחנו מבטיחות לכן שלא נהיה נודניקיות ונציף אתכן במיילים ושכל מייל שנשלח יהיה בעל ערך עם הצעה ראויה במיוחד בעבורכן.

0 תגובות
bottom of page