top of page

5 רעיונות למתנות לכבוד חג הפסח

חג הפסח כבר נמצא ממש מעבר לפינה ואפשר להריח כבר את ריח המצה ומטעמי החג. אבל עוד לפני שניכנס לשגרת ימי החג ולטירוף שכולל מציאת פעילויות עם הילדים והתמודדות עם גל חום, יש לנו את ליל הסדר וכמובן שאי אפשר להגיע בידיים ריקות לאירוע החשוב ביותר בלוח השנה היהודי. זו הסיבה שהחלטנו להכין רשימה עם חמישה רעיונות למתנות לכבוד חג הפסח שתוכלו למצוא אצלנו בחנויות ובאתר האינטרנט.


רעיונות למתנות לפסח

·מצעים מפנקים חג הפסח הוא חג של ניקיונות ושל טוהר, לכן אנחנו רוצים להתחיל את רשימת הרעיונות למתנות לפסח במצעים איכותיים. המצעים שתמצאו אצלנו עשויים כולם ממאה אחוז בדי במבוק אורגני שנחשב לחומר הגלם האקולוגי ביותר, וכמובן שגם לנעים ביותר. הרכות והרוך שמציעים המצעים המפנקים שלנו יכולים בהחלט לשפר כל יום והם יבטיחו שלאחר ליל הסדר תוכלו לישון בנעימים ובשלווה.

·כרבוליות לטלוויזיה כרכוליות, או בשמם הרשמי יותר – שמיכות טלוויזיה, הפכו לפריט חובה בכל סלון בישראל בשנים האחרונות וגם אם נדמה כי אי אפשר לרגש באמת בתחום זה, הרשו לנו להציג בפניכם את שמיכות הטלוויזיה של במבוקו שעשויות גם הן ממאה אחוז במבוק אורגני. מדובר על המתנה המושלמת לפסח בעבור כל מי שאוהב לנמנם מול הטלוויזיה.



מתנות לחג הפסח במבוקו


·נרות ריחניים וקטורת כדי לייצר אווירה חגיגית ונקייה, אין דבר נחמד וטוב יותר מאשר שימוש בנרות ריחניים וקטורת. כבר אלפי שנים שנרות ריחניים נמצאים בסביבה, אבל נרות כמו שלנו בבמבוקו לא היו קיימים עד היום. הנרות הטבעיים והייחודיים שלנו מפיצים ריחות נהדרים והם לא מכילים כימיקלים, וכך אם אתם מחפשים מתנה ירוקה וריחנית לפסח זו בהחלט אפשרות נהדרת.

·גלביות ופיג'מות כשבני ישראל יצאו ממצריים הם כנראה עשו את זה בגלביות ובבגדים כבדים שיגנו עליהם מהשמש הקופחת של המדבר. אנחנו בבמבוקו רוצים להציע לכם להעניק למישהו כמתנה לפסח גלביה שהיא בעצם פיג'מה מפנקת ונעימה שעשויה מבמבוק אורגני. המתנה הזו היא גם סימבולית, אך יותר מכך, מדובר על מתנה מקורית ומפנקת שתעשה נעים לכל מי שיקבל אותה.

·אביזרים למטבח כמובן שבחג שכל כולו סובב אוכל, אי אפשר להכין רשימה של רעיונות למתנות לכבוד הפסח שלא תכיל אביזרי מטבח איכותיים. חברת במבוקו שמה לעצמה את נושא הנוחות והאיכות בראש סדר העדיפויות ואנחנו מציעים ללקוחותינו להתפנק עם אביזרים איכותיים למטבח שכוללים סלסלות ברזל איכותיות לקניות, שטיחי מטבח מבמבוק, מגבות מטבח וכמובן שגם כלי מטבח שיהוו יחדיו את הסט המושלם לפסח.


מתנות לפסח קונים בבמבוקו

חברת במבוקו הוקמה מלכתחילה עם שליחות להפיץ נוחות ונעימות בעולם. המוצרים הראשונים שלנו כללו מגבות במבוק ומצעים איכותיים למיטה, אך במרוצת השנים התפתחנו והגדלנו את ההיצע שלנו. כיום אנחנו מספקים לכם ולכן את כל מה שנעים ונוח לבית. כיוון שאנחנו מרגישים שלקוחותינו הם חלק בלתי נפרד ממשפחת במבוקו, אנחנו תמיד רוצים להיות חלק גם מהחגים שלהם ובעזרת מתנות לפסח אנחנו יכולים להישאר קרוב אליכם גם בליל הסדר.


לפרטים נוספים על המוצרים המופלאים שלנו, בואו לבקר בחנויות שלנו או באתר שלנו ותגלו עולם שלם של רוך ושלווה שאפשר להעניק במתנה.

0 תגובות
bottom of page